CELEBRATE ME HOME

Jisses, vilken kväll. Tanken var att vi skulle ha muffinsmys här på Kortévägen, jag var riktigt pepp, men någonting hände på vägen. När vi sen fick problem med någon propp så ugnen vägrade bli varm tappade jag musten. Jafar har varit här och fixat men jag peppar mer på att duscha och lägga mig i sängen, kolla handboll eller läsa och sen somna. Dock har jag en skål med en blandning av mjöl och bakpulver samt en skål med rivna morötter som vill bli muffins. Som måste bli muffins ikväll tror jag. Jag orkar inte gå till Willys och köpa något annat och något sött är ju ett måste såhär på fredagar. Kanske att jag blir lite gladare av en ljummen dusch. Kanske... Coca-cola har jag i alla fall. Stort plus!

2012-01-27 | 20:02:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback