4 januari

Igår hade jag en riktigt trevlig dag och kväll i stan tillsammans med de fina jag nämnde tidigare. Det var riktigt trevligt att se Malin och David igen, senast jag såg Malin var när vi i gospel stod och bölade på Arlanda när vi skulle säga hejdå efter Chicagoresan. Brandbergen är ju skitnära, bara att åka och hälsa på! Dagen började med en liten stros på stan innan vi fortsatte med tuben till söder för att leta rätt på en indisk resturang. Katarina Bangata var adressen och där åt vi oss proppmätta på tikkakyckling av olika smaker och självklart, vitlöksnaan. Det var bra att alla åt brödet så ingen behövde stå ut med en hemsk andedräkt. När vi kände oss redo för att röra på oss så tog vi en barrunda med start på ett litet, mysigt persiskt ställe med mjuka soffor att gosa upp i, fortsatte via Kellys och avslutade på ett ställe i Götgatsbacken innan vi tog det sista vettiga tåget hem. Det blev många skratt och sånt gillar ju jag. Jag passade på att sno en väldigt trevlig grej av Jesper, en DVD-skiva med allt som vi filmade i Chicago på så trots att klockan var halv ett när jag kom hem så satte jag mig och tittade på det. Ännu fler skratt. Och som jag saknar min Trönöpingla Siri. Det första jag ska göra när jag kommer tillbaka till Örebro, förutom kramas med mina bästa sambos, är att spana in hur mycket det skulle kosta att hyra en bil så jag kan fara upp snabbast kvickt. Oj, så trevligt!

Idag är det grymt pissigt väder ute vilket ger en annan bara ännu större anledning att inte gå ut. Bara mysa inomhus, spela gitarr och läsa bok. Nu är det slutspurten på lovet och jag ska njuta!


2012-01-04 | 13:19:31 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Åh, o

2012-01-04 // 21:37:42
» Sofia

Åh, om du ska hyra bil vill jag åka med! :D

2012-01-04 // 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback