2 januari

Två dagar in på det nya året och jag är fortfarande trött. Det märks nu när man blir "äldre" att man behöver lite mer tid på sig när det kommer till återhämtning. Jag är glad att jag inte skulle upp och jobba idag, tacka vet jag skola och lov! Det ska tas tillvara på riktigt ordentligt.

Nyår blev en riktigt trevlig kväll med mycket god middag som det fina värdparet slängde ihop och sen vidare ut till Vendelsö för galej där vi ringde in det nya året. Som tur var var Hampus villig att dela med sig av sin kvinna till mig så även jag fick en kyss på tolvslaget. Sen dansade vi tills det var nog och vi tog bussen hem igen. Igår var man seg som kola i huvudet men jag höll uppe med traditionen att titta på Ivanhoe klockan tre. Även fast karln i huset tyckte att den sög. På kvällen blev det bakiskebab hemma hos Malin och David och tillsammans bildade vi ett fint gäng utslagna partyprissar.

Idag ska jag ta det lugnt, spela gitarr och ta en löprunda. Ikväll blir det mys med min mor.




Bilden är snodd av Sandra då min kamera firade nyår i Växsjö tillsammans med mellansyrran :)

2012-01-02 | 12:53:28 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback