Stöchölm

Idag styr jag kosan mot huvudstaden för att träffa Simon som kommer ner från Pite för att se Sting. Men det är inte förrän på kvällen, på dagen ska han träffa mig. Och Jesper. Här i Öret är det kalasväder och inte speciellt kallt så jag hoppas att Stockholm kommer bjuda på samma väder, i såna fall har jag två riktigt bra förutsättningar för att det här ska bli en bra dag. Vi lär mysa runt på Söder som vanligt, fika och äta gott och passa på att hänga så mycket som möjligt. Riktigt gött att ha nära till Stockholm i det här fallet, bara två timmar med tåget. Till resan har jag bunkrat upp med frukt, Drömhem och Trädgård och en riktigt bra spotifylista, det lär även bli en och annan lur.

Toodles örehemma, hej stockhemma!


2012-02-12 | 08:43:46 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback