Så skimrande var aldrig havet

Hej hopp, imorgon styr jag kosan mot Mellansel. Norrland i mitt hjärta! Och jag blir glad, så det bubblar i magen. För att fördriva tiden så passar jag på, läs: är tvungen, att tvätta. Och äta bananasplit och dricka te. Dubbelt upp med goa grejer i magen alltså. Jag får dessutom sällskap och körhjälp av eminenta Johan och Robin och i Enånger plockar vi upp bästa Fia. Det här kommer att bli en så galet fin helg! Tänk vad fint det kommer att kännas att glida igenom Sundsvall, när man börjar känna att nu är det inte långt kvar. Fara förbi Gökböle och speja ut över Höga kustenbron. Svänga av mot Mellansel och känna att nu är vi hemma. Hjälp vad jag saknar det! En liten sväng förbi Umä blir det också för att plocka hem grejer och sen är det tillbaka till Öret som gäller. Men det är långt kvar till tisdag, nu ska vi njuta...


2012-02-02 | 22:37:55 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback