I know my way is rough and steep

Jag har fastnat i wordfeudträsket. Inte okej. Ack så rackarns roligt trots att jag inte har tålamodet att hitta på kluriga eller rejäla poängord, därav endast förluster hitills. Skam den som ger sig!

Idag har jag haft sådär konstigt ont i magen och ryggen, sjukt drygt när det enda man kan göra är att gå eller ligga på rygg på golvet, inget annat. Jag har dock matat den med en äppelpaj som jag och Johan slängde ihop till filmkvällen så förhoppningsvis lugnar den ner sig snart. Nu ligger jag i sängen med varmvattenflaskan jag fick av papi och Karin på magen, riktigt trevligt. Man måste ju vara fit for fight imorgon då inflyttningsfesten går av stapeln! Sandy och gänget kommer till oss, dom blandat med mina fina vänner här i Örebro kommer att bli grejtans det!

Nu börjar ögonlocken bli tunga, hörs och häj.


2012-02-17 | 00:26:45 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback