Det har nog inga fönster

Tänk att det kan gå åt en hel dag åt att sitta och skriva CV och personligt brev, jakten på sommarjobb har börjat! Nu satt jag i och för sig inte konstant och jobbade med det men det tog sin lilla tid att minnas när man har jobbat vars och så vidare. Tur att man har bloggen vid dessa tillfällen, ganska lätt att gå tillbaka och hitta inlägg från till exempel Inmotiden. Svårt att inte stanna och läsa, sicka tider det var då. Sista året på gymnasiet och allt. Jag ska nog gå tillbaka och läsa i bloggen oftare, det kan vara ganska roligt.

Det blev en liten löptur också, denna gång runt Ringvägen. En kortis dock, bara trettiofem minuter, så jag skulle komma hem i hyfsad tid att börja med middagen. Sen har det varit lite klink på piano och gitarr, en dusch och så en kopp te framför Top Model och sen BBT. Även det, en sak som jag gjorde mycket förr i tiden. Då man hade en TV och följde vissa program slaviskt varje vecka. Spurtade hem från tåget från träningen för att inte missa de första minutrarna. Nuförtiden blir det play. Jag lider dock inte, man gör så mycket andra trevliga grejer istället.

Imorgon blir det en liten tripp tillbaka till Öret för att hämta papper i skolan, slänga in CV's i butiker och självklart hänga med fint folk som är där. Det blir la trevligt! Nu börjar dock ögonlocken bli tunga och sängen blir alltmer lockande. Lite go musik och jag slocknar på två röda. Laters, tack och bock!




2012-02-28 | 22:44:14 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback