This is my wintersong to you

Jag höll på att sätta tevattnet i halsen när det enligt min dator ska vara 18 minusgrader ute. Nu är det inte riktigt så kallt men nästan. Yr.no säger att det ska vara 17 minus på förmiddagen här i Öret. Det kommer nog att bita rätt skönt i kinderna när jag traskar iväg till skolan strax men det är bara mysigt tycker jag. Så länge det inte biter och är kallt på resten av kroppen. Täckbyxor eller inte, det är frågan.
 
Denna vecka är det all about plugg till tentan samt hoppas på att min misstänkta förkylning antingen är en kort en eller försvinner snabbast kvickt så jag kan sjunga som en galning i helgen. Då spelar vi för livet i Marieberg Galleria på lördag dag och sen i Immanuelskyrkan på kvällen. Ännu en låt ska övas in på eget håll, en fantastisk låt. Måtte min onda hals vara ett minne blott då. Fram till dess kurerar jag mig med julte i mängder och sitter inne och pluggar. Kul jul.
 
Bjuckar på en bild från vintervackra Mellansel. He var grejer det!
 

2012-12-03 | 08:42:13 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback