Hej och krock.

Det är så rackarns tråkigt det här med att ligga lite efter i plugget. Då får jag nämligen inte en lugn stund och tycker inte att jag har tid med något, går under devisen "det är ju bara en vecka jag måste stå ut, sen kan jag leka med alla". Så ofantligt tråkigt! För det är ju när man som minst "kan" som man som mest VILL åka hem till någon, dricka kaffe, kramas och kolla på film. Eller något liknade, det var det jag kände som mest för idag i alla fall. Dock vet jag att om jag skulle skita i plugget och göra det så skulle jag inte få en lugn sekund utan att ha ångest över all tid som jag inte lägger ner på Dewey och gänget. Ikväll är det ju även jazzklubb på en resturang inne i stan och här sitter jag på golvet i mitt rum med boken uppslagen bredvid. Tog en stund off för att anmäla mig till tentan, hade ju varit grymt tråkigt att missa det, samt vila ögonen från text en stund. Jag tror till och med att jag ger upp. Till den som har svårt att sova, John Deweys Demokrati och utbildning får dig att slockna på två röda. Hett tips!
 
Godatt då!

2012-12-04 | 22:18:23 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback