Don't keep it to yourself

Nu, mina vänner, är jag riktigt trött. Farligt det där med att sätta sig ner alltså. Idag har jag ju som sagt varit igång hela dagen, från julkalendern imorse till halv elva då jag kom hem från kyrkan. Dagen har i vilket fall varit trevlig förutom att jag kände att jag tappade min kropp någonstans under repens gång så när det väl var dags för konsert så kändes det som att jag inte orkade någonting. Mesig huvudklang var det som kom från mig men så får det också vara ibland. Halsen börjar kännas öm och rivig och jag vet inte om det är en förkylning som är på ingång eller om det är att jag är lite ovan med att sjunga, efter VFU:n och så ni vet. Den som lever får se.
 
Jag var så himla sugen på en promenad i den kalla vinterkvällen men kände direkt när jag kom hem att det nog vore bäst med dusch och sängen. Så det är precis det jag ska göra nu, hoppa i säng. Fy vale vad skönt! Imorgon är det dags att bylta på sig alla underställ plus fyrtioåtta tröjor, dubbla vantar och allt det där för spelning nummer två i Wadköping. Det lär bli kallt. Men mysigt. Och det är ju viktigast. Heja min hals till dess. Julkalendern först dock, det är också viktigt.
 
A, sov gott!

2012-12-01 | 23:45:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback