That's why I feel like dancing

Min första seglats - check! Och mer blir det till helgen, då blir det till att verkligen lära sig lite om hur det går till för då är det bara papi och jag. Roligt och lite läskigt. Jag har ju varit ute och farit med båt förr, Johns motorbåt, men nu ska jag handskas med något som är liiite större. Eller ganska mycket större. Tur att pappa kan och får visa. Men först...


TOTO!!!!!!!!!!! Jag gör bästa Simon sällskap och går på konsert imorgonkväll. Blev ju så himla bra senast så det är lika bra att köra en gång till. Det lär bli bra.

Något annat som är grymt bra är gospel. Och hjälp vilket trevligt gospelår jag har framför mig! Först har vi Joybells som firar femtioårsjubileum, dock inte förrän nästa år men det ska tjuvstartas redan höst med massor av roligheter. Bland annat spela in en nyversion av en gamlåt från första repertoaren, Joybells are ringing, med tillhörande musikvideo. Den ni! Och det blir tydligen bara roligare och roligare till våren, till det riktiga jubileumsåret. Planeringsgruppen är lite förtegen om sina planer men jag litar på att det blir sköj. En annan grej, bara ett rykte än så länge men som jag innerligt hoppas blir av, är att Karin och Jonas planerar ett nytt gospelcelebration. Då med den nya kören som börjar i höst, den som var i år och så min. Turné och hela skiten, i vår. Det är något jag ABSOLUT vill ta del av. Peppar, peppar!

Toto, Moving Forward Gospelchoir och Joybells. That's why I feel like dancing. Halleluja och tack för slicklicket.

2012-08-10 | 00:28:20 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback