Musik är rosa, rosa är musik

Okej grabber, imorgon smäller det! De nya musikerna, bildarna, teaternissarna kommer äntligen till campus och Musikhögskolan. Både igår och idag har vi haft fadderkick-off så nu är jag sjukt pepp. Dock lite mindre pepp på att vi ska kalasa loss hemma hos mig i radhuset, jag som fortfarande absolut inte är uppackad. Verkligen ingen ordning inne hos mig och sånt klarar jag ju lite dåligt. Det är mycket som kommer att slängas in i förrådet/garderoben/städskrubben fem minuter innan alla anländer känner jag spontant. Men så får det vara.
 
Ikväll fick jag även följa med hem till Emma och spana in hennes nya crib. Vegantacos och så fnulande på vårt mail till vår förra hyresvärd. Kändes lite konstigt att tacka för mig och gå hem till något annat, man är ju som van att bara knalla uppför trappen när man har sagt godnatt.
 
Lite skönhetssömn på det och så kör vi så det ryker imorgon. Hepp, hepp, hepp!

2012-08-29 | 00:57:46 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback