Jag saknar dig Lars

Lediga nätter är fint det. Man blir ju inte låst vid Nynäshamn och filialen utan kan passa på att fara iväg. Vilket var precis vad jag gjorde igår. Det bjöds på sambalburgare hemma hos Sandra och Hampus. God mat, fint fölk, lite Twister och så tåget in till stan för att spana in klubb Sommar! Som visade sig vara riktigt trevligt. Vi rörde oss lite fram och tillbaka mellan de olika dansgolven, varvade med vatten och luft ute på terassen och så på´t igen. Jag som gillar att dansa som en galning när jag är ute tycker att det blir extra trevligt när det blir tillsammans med Sandra och de andra. Vi röjer på bra vi. Sleepover hos Sandra och så sambalburgare till frukost. Lyx! En Bajenvinst på det, tre poäng mot Ume i solen på Söderstadion. Nu är det dags att heja fram en annan Bajare, längdhopparen Tornéus, till en guldmedalj. Heja heja!







2012-08-04 | 20:32:10 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback