Somewhere in his mouth I know are all the things I want so much to hear

Det har blitt ett litet miniuppehåll och anledningen är att det var ännu en liten harpalt som for upp till himlen i tisdags förmiddag. Lilla killen, han hade ont i magen och verkade allmänt vek. Jag försökte att få i honom lite vatten eftersom det kunde bero på uttorkning men det hjälpte tyvärr inte. Nu ligger även han ute i trädgården med sina små syskon. Uschanemej vad ledsen man blir, hela tisdagen blev en konstig dag för min del. Fina, fina palten.

Sen dess har jag försökt att rycka upp mig och fortsätta med PM och övande, heja heja. Igår var vi på en examenskonsert som var helt fantastisk och riktigt peppande. Den känslan ska jag försöka ha kvar nu. Jag vill bara bli klar med det här jäkla PM:et så jag får sätta igång med sådan som är kul och även i dagsläget, extremt viktigt, för att jag ska kunna klara L-provet. Improviserade och hade mig idag på sånglektionen och det gick sådär så det blir till att peppa mig till att ta tag i det och öva varje dag. Vill ju klara provet! Samidigt som det är en massa annat i skolan. Kände mig inte så stressad tidigare men tre veckor går sjukt snabbt.

Analys, nu ska jag ta mig tusan vinna! Heja mig!

2012-04-26 | 13:07:36 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback