Ramlar

Ännu en lugn dag går mot sitt slut. Jag har försökt sitta och skriva PM vilket har gått sådär måste jag säga. Fick dock läsa igenom Klaras så nu känner jag att jag har fått lite kött på benen och kan sätta igång det första jag gör imorgonbitti. Blir en promenad till skolan först för att hämta blocket där jag har alla anteckningar från VFU:n. Varför har jag tagit med mig det dit kan man fråga sig? Sjukt osmidigt.

Lill-bebben börjar bli piggare i alla fall. Har haft honom som sällskap när jag har suttit på rummet och skrivit. Han har fått mer mat och även blivit tvättad och torkad så nu är han så gott som ny. Han kravlar runt i sin låda och är allmänt pigg, himla skönt! Det blir lite mer mat innan vi tackar för oss och lägger oss, imorgon blir det till att köpa en pipett att langa mjölken med så han slipper en fet tesked i fejan. Det blir la bra.

Matdags och den dusch för mig, sängen och en ny vecka kallar.

2012-04-22 | 22:07:07 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Jag måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg. Jag blir så glad och fylld av Amanda-energi! Klart mysigaste bloggen! Gillar ditt engagemang i harbebisarna :D

Puss och nesgnugg!

/Ivars fru

2012-04-23 // 23:10:51
» Amanda

Åh men bästa och finaste du! Det känns gött att höra att det är någon som blir peppad, extra glad över att just du blir det.

Angående harpalten så måste jag tyvärr säga att han dog igår, vi tror att det har med mjölken som vi gav från början att göra. Han verkade ha ont i magen den lilla stackaren. Trökdag igår, fy vad jag bölade... Mänmän, nu får han vara med sina syskon, det är ju bra :)



Puss och megamycket nesgnugg till bästa du!

2012-04-25 // 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback