Långdagen

Ojojoj sicken lång dag tisdagar blir. Man har fortfarande inte riktigt vant sig vid att lyssna så mycket och så länge trots att vi har haft det sen vi började efter jul. Seminarium, diskussionsgrupp och ämnesdidaktik. Idag pratade vi om och delade erfarenheter från VFU:n och det var intressant att få höra hur de andra har haft det samt hur de har gått till väga. Jag är fortfarande grymt nöjd med Viaskolan och Nisse.

Efter att vi slutat vid fem tog jag och Klara cyklarna hem för att påta i trädgård samt laga middag. Jag kollade upp det där med komposter imorse innan jag for till skolan och nu har vi börjat på en hög i ett hörn av trädgården. Fortfarande roligt är det också. Skönt att springa runt med gummistövlarna i solen och trixa. Vuxenpoäng på det!

Imorgon är det gitarrlektion och bruksensemble som gäller, två roliga lektioner. Träning ska hinnas med, mer fix i trädgården och senare på kvällen ett möte med vår hyresvärd. Nu ska dock här sovas!


2012-04-03 | 22:44:07 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback