Hej hopp i lingonskogen

Sitter och nöter träbänk på Sumpans station at the moment. Har mina rosa fina byxor på mig men märker dock att jag fortfarande inte har rakat benen. Brukar ju inte vara så populärt det där med stickiga vader bland den övriga befolkningen. Tänker att "äh, det gör väl inget" men så fort det kliver på snygga tjejer på tåget så försöker jag göra mitt bästa för att gömma dom. Resultat: sjukt onda skinkor efter otroligt udda sittställningar. Mänmän, jag var noga med att packa med kemikalierna hem så då blir det raka av!

Idag har vi fått ha ett seminarium i Logic, ett inspelnings- och redigeringsprogram. Sjukt roligt! Jag knåpade ihop en fin mix på en jazzdänga med spacetrummor. Helt själv! Det där kommer att bli nya skippa-öva-på-det-man-skagrejen.

Nu sätter jag mig snart på pendeln och då är det bara drygt en timme kvar, sen är jag hemma.


2012-04-05 | 18:07:18 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback