Godmorgon ellerr?!

Idag blev det uppstigning lite tidigare för att mata lillnissen, slurp slurp. Sen frukost till stornissen, gröt med banan och mjölk. Hur gott?! Fram till igår trodde jag att det där med att ha frukt i gröten, usch och blä, inte riktigt var min grej men man kan alltid ändra på sig bestämde när jag handlade. Fick med gröna äpplen och banan hem, gröna äpplena fick åka i först och mums sa min mage. Mer! Idag var det ett stycke banans tur och jag längtar redan till frukosten imorgon. Trevligt med omväxling från lingonsylten.
Full rulle idag då det är bortglömda läxor som måste fixas. Typiskt. Det där jäkla PM:et har tagit upp all min tankeverksamhet i helgen, för att inte tala om den lilla, så hoppsan hejsan kom jag på igårkväll att jag har lite halvjobbiga läxor till idag och imorgon. Såna där man inte vill sitta med samma dag. Det är bara att bita i det sura äpplet (eller söta bananen) och göra't.
Laters!

2012-04-23 | 08:27:15 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback