Fläng och släng

Idag har jag haft en flängdag till tusen. Arbetsintervju på Premo i Solna så man får vackert sätta sig på tåget om man vill ha något jobb till sommaren. Vid åttasnåret promenerade jag från Kortévägen för att ta tåget klockan nio, intervju klockan ett, hem till Råsunda för en eftermiddagste och så tåget tillbaka till Öret klockan fyra. Anledningen till att det  var lite bråttom tillbaka var ju det där faddermötet som skulle äga rum i skolan klockan sju. Trodde jag ja! När jag väl kommit hem så får jag det klart för mig att det var klockan sex. Så jag hann inte i alla fall och skyndade mig från Solna helt i onödan. Blä!

Som plåster på såren slängde jag ihop en mumsig omelett som jag åt direkt ur stekpannan till middag. Sen tog jag mig i kragen och packade upp väskan från påsk som jag inte tycker att jag har hunnit med tidigare. Myskväll med mig själv, en kopp te och nya serien Alcatraz som min papi har skickat med mig. Första avsnittet ikväll, so far so good!

Nu är det dock hög tid för sängen. Man blir helt körd i huvudet av att åka så mycket tåg, ändå gjorde jag inte annat än sov typ. Mänmän! Go'natt!

2012-04-12 | 22:54:44 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback