Att öva och slumra

Idag har jag haft den bästa sånglektionen på länge. Har ju som sagt inte haft en på evigheter och då var det så otrooooligt gött att få starta med en riktigt bra. Vi drog av två låtar som vi kör i slickbandet som har känts lite hopplösa för mig ett tag. Men inte nu inte! Jag vill repa nu så jag får utöva dessa goingar. Peppar inför lite gig också, det blir la awesome!

Efter sånglektionen for jag hem och slängde ihop lite spenatsoppa som blev helt okej för att vara första gången, tog en kaffe med sambosarna, övade improvisation och tog sen en lur. Pigg och fräsch är jag nu instängd i ett övningsrum som vanligt, gormar och plinkar om vartannat. Middag ganska snart dock känner jag, kurr kurr...


2012-04-19 | 17:05:18 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback