What you give is what you get

Igårkväll fick jag äran att prova på skype med min karl, eller var det kanske han som fick den äran? Glada var vi båda två i alla fall. Skype var ett ständigt irritationsmoment i Mellansel då mitt internet inte var det bästa vilket resulterade i fem-tiominuterssamtal innan skiten dog och man fick börja om. Lagom trötta vi blev när det inte funkade första försöket igår heller. Dock så visade det sig att John hade en mycket sämre version än en annan vilket nog var orsaken för när han var uppdaterad och klar så funkade allt finfint. Det kändes lite skönt att det var hans fel också, inte bara Mellansel. Så äntligen fick vi se varandras nunor för första gången på lite drygt en vecka och jag förvånades över hur snygg han var. Min karl! Mums när vi får träffas igen om tre veckor, då jäklar! Vi pratade om allt möjligt tills vi både segnade ihop mer och mer och vid halv ett sa vi tack och godnatt.


Idag har jag haft mysmorgon eftersom jag är helt ledig på måndagar, till vecka 43 det vill säga, men nu är det dags att rycka upp mig och börja piffa för att fara till skolan. Hyran ska betalas, sången ska övas och så får vi med spänning veta vilka som får vara med i kammarkören. Det var sökninng i fredags och det gick 50% bra för mig. Att sjunga upp en låt, inga problem. Att sjunga a vista, enorma problem! Måste övas på. Idag kanske?

I alla fall, håll tummarna, will ya?

2011-09-05 | 10:52:18 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback