Onsdagsöl

Alldeles strax ska jag slänga mig i duschen, klä mig och sen hoppa på Carinas cykel för en onsdagsöl med klasskompisar på Bishops inne i stan, riktigt trevligt. Annars har dagen bestått av trumlektion, övning, gitarrlektion, en liten tripp på stan och slapphäng med min onepice och datorn. Imorgon väntar ett seminarium med notationspraxis (vilket faktiskt inte jag heller har någon aning om vad det är) och husvisning. Där emellan tänkte jag hinna med övning och förhoppningsvis lite träning som jag var för lat för idag.

Dags att frescha till sig för trevligt häng i soliga Örebro!

2011-09-14 | 18:50:39 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback