Dags för långpromenader, te, äppelpaj och varma plädar

Så löd en väldigt trevlig mening i nya numret av Drömhem och Trädgård som jag har införskaffat idag. Jag önskar att jag kunde hitta något eget snart så att jag kan få piffa, fixa och mysa. Det funkar jättebra att bo hos Carina men det är ju inte mitt eget liksom. Jag har i alla fall mitt lakritsljus att trösta mig med så länge, det är trevligt.

En annan mysig grej är att jag hade sällskap i sängen inatt, två håriga katter låg och snusade hos mig. En i fotändan och en uppe vid axeln. Jag har glömt hur mysigt det kan vara dock är det något mindre mysigt att få idominläpparna fulla med päls. Man kan inte få allt här i livet.

Ikväll har jag suttit uppe hos Kajsa på Brickebacken och käkat tacos och blåbär- och ananaspaj tillsammans med henne, Marina och Emma. Mycket trevligt! Jag var lite osäker på hur helgen skulle bli nu när Klara, fixar'n, har farit till Ludvika för att hälsa på sin gamla folkis, men den ser ut att bli hur fin som helst. Man får ju faktiskt ta tag och göra lite själv också. Imorgon ska jag komma ifatt i skolan och repa bas, trummor och gitarr tillsammans med de andra brudarna. Det ser jag fram emot.

Dags att sova! Hjälp vad skönt det ska bli med sovmorgon imorgon, I need it!

2011-10-01 | 01:08:11 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback