Loose the sheets there's no time for sleep

Klara gav mig den fina upplysningen att vi endast har en lektion imorgon, mellan halv två och klockan tre. FETT NICE! Då kan man åka till skolan tidigt, öva som en tok fram tills dess och sen kunna åka hem efter kören och vara nöjd med att kunna ta fredag. Inget dåligt samvete över för lite övning, det kommer att bli en massa utav det. Kanske att man stannar till klockan fyra men det är verkligen senast det. Kanske att man råkar dra en lite tripp förbi Myrorna på vägen hem, jag är second handsugen så det skriker om det!

På lördag ska jag fara till goa Götet med Joybells och konserta och gudstjänsta på söndag förmiddag innan vi far tillbaka hem till Öret. Det blir la gött. Dock har jag lite madrasskris här men tack vare snälla Daniel Fält i min klass så slipper jag:

a) fara hem till mor för att hämta madrass och sovsäck. Inte för att jag inte gillar att åka hem och hälsa på men det hade blivit lite jobbigt med tåg tidigt på morgonen på lördag sen.

b) köpa en madrass, eller om jag är i snålaste laget, köpa ett liggunderlag och ha ont i ryggen i fyrtio år framöver.

Guld värt! Madrass - check!

Jag är sådär trött och go i kroppen efter ett Bodyjampass tillsammans med Klara på gymmet vid skolan och nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen och götta ner sig. Ska bara lyssna på fantastiska Ariel med Michael Ruff först, bra skit!

2011-10-06 | 22:06:11 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback