Windmills of your mind

Lyxen är att kunna gå hem och äta lunch och sen ta en pluggeftermiddag. Helt för sig själv! Utan skolans tråkighet som pockar på. Jag finner ingen inspiration i skolan längre, längtar alltid hem och pyser iväg så fort jag känner att det är okej. Som idag till exempel, jag gick till skolan imorse för att ha lektion, stannade och övade på grejer som bara går att öva i skolan till exempel bas. Vid tolv gick jag och Emma och tränade och sen gick jag hem. En gröttallrik på det och sen var det dags för skolgrejer och Joybellslåtar som jag måste lära mig då vi har en liten minikonsert på Krämaren (en galleria) ikväll. Direkt efteråt sticker jag och Samuel hem till Niklas där resten av klassen är för knytismys och inför-lyssningstenta-plugg. Det är la grejer det!

Måste komma ihåg att plocka upp något på Willys innan jag far, typ den där adventskakan som jag skrev om som jag inte kommer att slänga ihop själv. Eller mjuk pepparkaka! Mums! Göttigt med fika istället för middag för någon sådan känner jag inte att jag hinner med innan jag ska sticka. Måste hinna duscha också. Och sminka mig så man ser lite fager ut, eller kanske bara inte fullt så trött.

Dags att fortsätta! Tack, bock och hörs häj!

2011-11-29 | 16:07:01 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback