Rush of sugar to the head

Opponering - check! Ännu en mindre grej att oroa sig över när det kommer till musikhistorian och efter dagens diskussioner samt lite good and bad från Fältis angående mina sammanfattningar så är jag riktigt pepp på att skriva en grym sammanfattning. Sen är det bara musiklyssningen kvar, dags att go riktigt old school med start på medeltiden. Hä blir grymt dä!

Annars har jag varit hemma i huset i min ensamhet en liten stund. Hade ingen lust att vara kvar i skolan utan knallade hem istället dock plockade jag upp en gehörsbok som vi har beställt på vägen så jag har pluggat lite melodier här hemma i köket. Och så har jag lyckats överkoka en kastrull med varm choklad. Typiskt. Fast den blev god ändå så jag är nöjd. Alldeles strax ska jag tralla iväg ner mot stan och möta upp de andra utanför restaurangen. Indiskt ska bli så gött i magen! Och lite fin lyckades jag bli idag med långkjol och vita gospelcelebration-blusen. Dock inget läppstift på grund utav mina alldeles för frasiga läppar. Det är ett minus när det blir kallare ute. Fnasig näsa, fnasiga läppar och fnasiga händer. Man blir fnasig överallt... Kanske att min bästa vän kan sno med sig en dunderkur från jobbet sitt och skänka en stackars torr männska i julklapp? Tips!

Anyway, nu är det dags att sticka om jag vill slippa springa. Ha så kul på resturangen!

2011-11-22 | 18:41:59 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback