Men först ska jag...

Det har inte blivit mycket vettigt gjort. Eller, jag har faktiskt handlat så jag behöver inte svälta ihjäl eller något. Igår lyckades jag av någon konstig anledning inte att äta något mål mat. Det blev gröt till frukost och lunch, en macka och en klementin till mellanmål och en jäkla massa fika hemma hos Niklas som kompensation. Så mycket att jag till slut fick ont i hjärtat men det gick som tur var över. Min mage har straffat mig lite idag och det är jag väl värd. Därför lagade jag ihop något riktigt trevligt ikväll för att den skulle bli nöjd och glad, nämligen kyckling i ugn tillsammans med fetaost, oliver och lite bulgur till. Mums och tack sa min mage. Det är för övrigt en specialare hemma hos mormor och morfar på kalas och liknande, det var nog min kära moster som slängde ihop det först och min blev nästan lika bra tycker jag. Gott blev det i alla fall!

Nu börjar jag faktiskt bli lite trött i ögat så jag kör på en tandborstning och sen sängen tror jag. Jag och mina sambos har (äntligen!) haft glöggmys och rett ut en massa saker angående huset. Känns gött och det känns som att vi är på väg. Om jag bara kan få hit lite skit också. Typ sockerlådan!!!!!! Menmen, det kommer sen...




Gå och lägg dig Amanda! Och sov helst tills du vaknar! Inga men! säger Simon.

Okej, säger jag. Inte mig emot liksom.

2011-11-30 | 22:35:21 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback