Fortsätt.

Det är så trevligt att vakna, kliva ur sängen och inte frysa. Jag börjar vänja mig vid vårt hus nu tror jag, det är inte världens varmaste förstår ni då vi inte har satt på elementen än. Vi vill prata med Fortum först. Men vi fryser inte ihjäl, oroa er inte, vi har en fläkt i vardagsrummet.

Jag har suttit i köket i snart en timme och haft myspys med min gröttallrik, levande ljus och chillmusik från datorn. För ett tag sen fick jag sällskap av Emma och Klara. Jag gillar't. Idag ska vi springa runt på stan och bland annat köpa en stekspade på Myrorna (INGEN klänning!), jag ska unna mig ett par nya strumpbyxor och leta ut julklappar på Monki. Till mig alltså, listan måste skickas hem om det ska bli något. Monki, woho!

En annan sak att se fram emot är kvällens slickrep. Pamela ska spelas. Det kan inte bli annat än succé.

Nu är det dags att slita sig från vårt mysiga kök, klä på  sig och ta en promenad in mot stan. Myrorna öppnar klockan tio och vi ska hänga på låset...

2011-11-17 | 08:56:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback