Endast musen är vaken...

Jag inbillar mig att jag hör tassar i väggarna... Eller, det hör jag faktiskt inte alls. Nu när jag tänker efter så kanske vår söta lilla mus ser mer ut som något sånt här istället för en best lika stor som en ponny:




Fikapaus? Vad sägs om Amandas hönsbuljong? Prima vara!




Och så lite pussar på det! Tandborstning först i sånt fall, tack på förhand.


För att dämpa alla husljud så har jag haft Toto, Gino Vannelli och Michael Ruff på högsta volym på datorn. Musikdvd:er från sent sjuttio- tidigt åttiotal kan nog vara det trevligaste man kan titta på en regnig (!) fredagskväll. Vad jag önskar att jag hade levt på den tiden och kunnat skåda dessa kungar under sina glansdagar. Jag hade varit allas groupie. Lätt!




Och med denna bild avslutar jag och önskar er alla en god natts sömn. Denna kille var det gosigaste man någonsin kunnat önska sig. Bästa, finaste, mjukaste, älskade Molle.


2011-11-26 | 00:38:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback