Där fanns du och jag och kärleken

Nu sitter jag här i mitt nya hus på Kortévägen. I kaoset i vardagsrummet som sedan någon gång imorgon kommer att flyttas upp till vårt sovrum som vi delar, Klara, Emma och jag. Jag längar till då vi får ordning och våra egna rum att piffa i. Jag bor i ett hus! Bara tjugo minuters promenad från skolan och det är rena rama lyxen. Att kunna gå till skolan, som jag har njutit dessa två första mornar!

Alla är välkomna!

Jag och Klara kilade hem tillsammans efter hennes sista lektion och då vi kom hem stekte jag pannkakor som jag åt med en cremefraiche, sweetchilisås och majs. Riktigt otippat men riktigt gott! Verkligen att rekommendera. För några minuter sen drog vi av en gemensam gitarrensemble med varierande resultat. Examination i gitarr i slutet på terminen, dags att börja göra det till en vana att köra lite varje dag. Det blir ju som så mycket lättare då. Nu har jag softat ner med lite skön musik men det är dags att ta tag i skolan igen, lite teoretiska grejer. Men jag bor i ett hus så jag är glad ändå.

Tacken och bocken!

2011-11-16 | 19:18:09 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback