You are the flower for my rain

Idag är den första riktiga skoldagen jag har haft på länge och den började med en löprunda på gymmet och en låt att planka som sångläxa. Nyttigt och roligt och jag ska verkligen bita i och inte ge upp när det blir lite svårt. Efter lunchen är det kör som vanligt på onsdagar och sen hoppas jag på slickrep innan middagen. Tyvärr så försvinner halva kompet efteråt så jag vill hinna få min dagliga dos av slicksång innan. Man blir lätt beroende. Och det finns ju så mycket vilket gör att det tar extra lång tid att lyssna igenom. We like! Nästa projekt blir att få min karl att börja lyssna.
Jag har fått lite olika små uppgifter att göra så nu är det slut med att gå runt och göra ingenting men det är skönt. Det finns lagom mycket att göra och det är nästan bara roliga grejer vilket inte gör det motigt att ta tag i dom. Jag ska ta vara på den lilla tid som är kvar i bästa Mellansel, helt sjukt att det är första april på fredag redan. Vars tog vårterminen? I väntan på svar från Pite och Stockholm så ska jag kolla in lite andra utbildningar ifall det skulle skita sig och jag känner för att göra något annat. Umeå blir första skolan att kolla in.

2011-03-30 | 11:46:56 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» j

1. Älskar den där låten!

2. Ja, kom till Umeå!

3. Vad bra att det gick bra på sökningarna! Spännandeee :)

4. Är det bara jag som kommenterar din blogg?

5. Vi ses på lördag!

6. Puss!

2011-03-30 // 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback