Sökningar

Sökningar. Turné. Slickprojekt.

Där har ni tre små anledningar till att det inte händer så mycket här. Nästan en månad sen sist, kanske att jag ska försöka skärpa mig. Kanske.

Förra veckan var det sportlov och turnévecka för oss på gospel, vi var runt nere i Stockholm och snurrade hela veckan och efter två övningsdagar i Mellansel så har jag tagit nattåget tillbaka för att söka Ackis. Imorgon ska jag och Fia styra kosan mot skolan och sjunga med våra fancy röster. Och min hals är inte riktigt okej. Det kommer den vara imorgon, peppar peppar! Kvart i nio är det samling och det är först då man får reda på sin sökningstid.

Medan jag bävar inför morgondagen ska jag öva a vista ur en lånad psalmbok från Mellis och ha trevligt i sällskap av Karin och sen min papi.

Önska oss lycka till!

2011-03-16 | 16:33:20 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

Åh! Skickar fett mycket kärlek till dig och fia-fisen! <3



NI ÄGER! VISA ACKIS DET!!



PUSSAR

2011-03-16 // 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback