Sista dagen hemma...

Ikväll tar jag och John nattåget tillbaka till kylan och de norrländska skogarna. Det blir antagligen ett kort stopp för mig hos John i Umeå innan jag åker vidare upp mot sökningarna och Piteå. Hostan och slemmet har gett med sig en aning, jag knarkar slemlösande och Strepsils för den onda halsen och det verkar ge resultat. Helt frisk på tisdag, håll tummarna!

Idag skiner solen och familjen Magnusson-Engströms första vårtecken har visat sig. Skogsduvan som verkar följa efter vår familj vart vi än far (till och med i Grekland hörde vi hans hoande) sjöng för min mamma medan hon diskade imorse. Nu ska bara snön smälta så är det klappat och klart!


2011-03-20 | 15:33:28 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

Hur har det gått med alla sökningar??



Hörde att du hade gått vidare :) du är så braaaa!



kramiz

2011-03-27 // 12:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback