See how they shine for you

Idag har jag inte gjort annat än att jobba i kallskänken, damma och plocka kläder här hemma. Min garderob ligger fortfarande i tusen väskor och lådor och verkar inte packas upp och hängas in av sig själva som jag har hoppats. Typiskt. Dock är det alldeles för mycket att mäkta med allting på en gång så det ska bli i små doser lite då och då under den här veckan. Idag blev det två backar som stått under min mors säng vars innehåll fick komma på plats i byrå och garderob. Där får de ligga i två månader innan allting ska packas ner igen för att sen tas norröver till min alldeles egna lägenhet i Umå. Eller ja, VÅR egna lägenhet.






En glims av hur det kommer att se ut hemma hos familjen Engström - Öbrink en lördagskväll.


2011-07-04 | 19:50:41 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback