Värld av ljus

Nu har vintern gått så långt att solen faktiskt når ner till vissa delar av skolområdet och det är underbart. Nu är det dock för tidigt så jag får titta ut genom mitt fönster och njuta av hur fantastiskt vacker världen blir när den lyser på bergen bakom kalkonrundan. Mellansel kan vara fint det. Något annat som också är fint är att jag hör att David och Malin stökar runt nere i köket för att fixa frukost. Jag ska alldeles strax sätta på mig en myströja och göra dom sällskap. Ska ropa hit Emma via ett sms också.

Igårkväll slocknade jag som en stock så fort jag lade huvudet på kudden och har vaknat hyffsat utvilad efter nio timmars sömn. Man känner sig lagom mosig efter den här veckan men oj så roligt det har varit. Föreställningarna igår var nästan roligast, dom barnen var så otroligt med hela tiden och applåderade mellan låtarna. Vi kände oss väldigt uppskattade.

Idag är det planerat med en tripp till Gottne i det fina vädret och jag ska städa ur mitt rum och tvätta, antingen idag eller imorgon. Det har liksom inte blivit av sen jag kom hit men jag har som tur är inte sprungit ut och in ur mitt rum så mycket så dammråttorna har inte tagit över, än. Ikväll är det det mellanselska nyåret som ska firas ute i stugan, skumpan ligger på kylning i Fias lägenhet och jag ska förfesta med handbollen som börjar klockan sex. Jag har en bra dag att vänta i Mellansel.


2011-01-22 | 10:13:02 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Naw, känns fint att höra att allt är sig likt i Mellansel... mys med lördagsfrukost och Gottne! Saknar!

Festa loss riktigt ordentligt ikväll! PUSS

2011-01-22 // 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback