I'm a bad boy for breaking her heart

Lite kvällsmys i min ensamhet nu när man fina man har farit tillbaka till Ume. Men kudden luktar gott så jag har något att kramas med innan jag ska sova.

Idag var första dagen med konserter på lågstadieskolor, vi for till Sund och hade två föreställningar. Väldigt tacksamma barn att spela för, dom hängde med på allt. Skrattade, viftade, dansade, you name it! Det är väldigt roligt men man blir helt otroligt seg av att vara så glättig hela dagarna. Så fort vi satte oss i bilen på väg hem så segnade alla till, för mig blev det en tuppis när vi väl kom hem. Och oj så skönt det var! Min trötthet berodde nog också på att jag och John gick upp i ottan för att han skulle med Bottniabanan vid kvart i sju. Fem över sex satt vi i bilen mot Övik.

Förutom att ha sovit har jag övat en timme piano, kört spinning på gymmet med Fia och Kristian och tjoat handboll med mina trogna kumpaner Siri och Emma. Det är vi som är den trio som suttit bänkade i femmans soffa inför varje match, det gillar vi starkt!

Nu ska jag vänta en liten stund till min karl ringer, sen är det kudden som gäller. Uppstigning kvart i sju imorgonbitti, första konserten klockan nio.

John är bäst.

2011-01-20 | 22:41:20 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback