Från 1 till Ö

Nu har jag, såhär på kvällskvisten, struntat i skräckfilm och gått åt rakt motsatt håll genom att titta på barnprojektet vi på musiklinjen gjorde förra året. Så grymt roligt att se på den gruppen som jag ingick i, man har ju bara sett den från scenen så att säga. Martin, som spelade en nervös grabb vid namn Valle, är såååå bra! Jag blir alldeles glad bara av att titta på'n.

Äntligen har vi fått repa gospel, denna gång med Oskar jazztrummisen bakom pukorna. Det blev mest med bara trummor och piano till låtarna men så grymt bra ändå. Och rackarns kul! Det har man glömt bort litegrann, att gospel kan vara så roligt. Bästa Oskar som ställer upp och vill spela. Dock har jag haft lite ont i mina öron som numera inte är så vana vid det höga ljudet. Jag får komma ihåg proppar till nästa gång...

Denna dag har i princip bara bestått av manusskrivande, gospelrep och lite fri aktivitet i gymmet nu på kvällskvisten. Det var rackarns svårt att komma upp imorse, jag stängde av larmet och sov i fyrtio minuter extra, så ikväll får det bli tidgare än igår. Det är härligt att vara tillbaka och fylla vardagen med massa rutiner men jag längtar trots det redan litegrann till helgen. SOVMORNAR! Dessutom ryktas det om att det ska bli mattåkning ute i backarna och pyjamasparty här i femman på lördagkväll. Kan bara bli trevligt.

Godnatt!

2011-01-11 | 22:33:31 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback