Vi ropar helig, helig, helig

Jag tyckte att det var lite motigt att gå upp förra veckan så jag tänkte att jag skulle sova igen några eventuella timmar som har hamnat under stol nu i helgen. Men icke! I fredags stannade jag uppe till halv två, vaknade av mig själv halv och igår blev det så sent som halv tre då jag pratade med min karl som var ute på krogen och vaknade pigg och alert vid nio. Därför har jag lyckats att hinna med att städa rummet, övervåningens toa (bara sex dagar försenad) och öva till sökningarna. Jag har kämpat med stycket jag ska kompa mig själv med, You bring the sun out, så länge att det var nära att jag slet av mig håret ett tag. Nu ska jag lugna mig med plinkandet och istället ta itu med dansbandsgitarrspelandet och annat smått och gott. Sen blir det förra veckans Solsidan innan vi drar på TV:n med fika framför veckans avsnitt. Innan dess ska jag gärna ha hunnit med att duscha. Hej och hå.
Igår blev det dock en rejäl vilodag inne i Övik i det soliga vädret med shopping, fikamys på UH och resturangmat på Public på kvällen i Jespers ära eftersom han fyller år idag. Sjukt trevlig dag med sjukt trevliga människor. Tack och bock, det behövdes. Och ångesten över att jag inte stannade hemma och övade istället gav med sig efter ett tag så jag kunde njuta i fulla drag. Nu laddar vi inför en ny stressvecka och sen åker vi ner mot Stockholm med turnébussen. Kanonkul!

2011-02-27 | 17:39:57 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback