Vad gör vi, nu kör vi!

Kära folk, önska mig lycka till! Efter veckor av plågande (lite mer intensivt under den veckan som gått kanske ni har märkt) så är det nu upp till bevis! Min skalle är fylld till bristningsgränsen av Montpelliermotetter, organum, concerto grossos, operett, vals, Vivaldi, Bach, herr och fru Schumann, Peterson-Berger och annan konstmusik som har skrivits från medeltiden, 1100-tal och fram till senromantiken och början av 1900-talet. Måtte inget smita ut på vägen till skolan...

Turklänningen är på, den gula som jag fick av mormor, morfar och Simona när jag skulle söka till musikhögskolan. Då gick det ju vägen och det ska de göra nu också.

Heja MFLGY åk.1, nu VG:ar vi vår första tenta!


2011-12-13 | 14:04:49 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback