Status

Klockan är tjugo i ett och allt är lugnt!

Statusuppatering:

Jag har skrivit klart tre delar av sju och det ligger just nu på fem sidor. Jag vet att jag kommer att bli tvungen att antingen vara stram som sjutton på de resterande fyra eller korta ner som fan på det som är skrivet. Men det är ett senare problem, nu ska jag bara få ner allting.

Jag och Klara tog en fikapaus vid kvart över tio som har varat till nu. Illa. Fast vi skrattade en massa för att vi var så trötta och så tittade vi på Så mycket bättre. Så det var bra ändå.

Emma kom hem för ungefär en timme sen. Hon hade varit och druckit öl med ett gäng på Tybblepizzerian.

Nu ska jag borsta mina tänder snabbt som attan och sen hoppa ner i sängen för att sova. Uppgång klockan sju för att skriva men nu när jag tänker efter så blir det nog i alla fall åtta, annars kommer jag inte att orka. Åtta it is! Vem behöver sömn liksom?


2011-12-17 | 00:40:25 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback