Säg om du har kärlek kvar, säg det om du vågar

Nyss hemkomna från en "gå-ner-all-jäkla-matpromenad" och nu sitter vi, mina sambosar och jag, vid varsin dator. Jag tänker att det blir lite bloggar och skön musik innan jag slänger mig i säng. Uppgång klockan åtta för att, förhoppningsvis, avsluta arbetet på sammanfattningen. Jag blev ganska less på det när jag satt och skrev idag men nu har Klara läst igenom det jag hitills har skrivit och hon tyckte att det såg bra ut så nu har jag fått nytt hopp. På't igen imorgonbitti, det kan bli kul!

Trippen till Lindesberg vart en riktigt trevlig en, jag gillar att man kommer närmre och närmre varandra i klassen och jag gillar damerna starkt. Att sjunga gick bra och vi sminkade oss vackert, som änglar var det någon som sa, och det kommer att i alla fall jag få fortsätta se ut som då allt inte gick bort i duschen. Men det är bara trevligt, man ser piggare ut och det kan behövas i dessa icke sovmorgonstider. Efter vår lilla sångstund så fick vi som sagt komma hem till Amanda och hennes mysiga familj och äta middag. Grymt trevligt! Grymt mätta! Grym lördag!

2011-12-17 | 23:57:40 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback