Klassiskt

Det är inte varje dag man sitter och lyssnar på Mozart, Beethoven och dom gubbarna när man läser sina bloggar om kvällskvisten. Fast just nu har det varit varje dag, i alla fall den här veckan. På tisdag har vi den där nedrans lyssningstentan och sen är det över, klart och betart! Det kommer att bli en otroligt skön grej att bocka av på "göra-klart-innan-lovetlistan". Ojojoj, så skönt. Idag bockade MFLGY av bruksensembleuppspel. Vi satt alla intryckta i ett rum (det blev varmt, vilket gjorde att jag frös resten av dagen trots tjockaste, stickade tröjan) och bjöd varandra på klassiker som Varmkorvboogie, Om du lämnade mig nu, 34:an och lite annat smått och gott. Rockade, det gjorde vi alla fall. Och som sagt, bock på det. Skönt.

Gitarr, lyssningstenta och till sist inlämning. Sen kan jag andas ut och det blir bra. Ikväll känns det bra och jag känner mig kunnig så det ska jag försöka ha med mig så länge som möjligt. Anar att det kommer att kännas annorlunda snart, då ältas det istället. Den här helgen ska jag försöka hinna med att typ råplugga och få mycket gjort. Det där med att ta det lugnt, skippa skolan om man vill och göra annat på helgerna får vänta till jul. Då blir det ju långledigt. Och så ska man komma ihåg när man börjar sen i januari, börja med saker liiiiite tidigare...

2011-12-08 | 21:09:07 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback