It hurts to be in love

Idag kom bästa Simon och hälsade på! Så glad lilla Amanda bidde, det kändes riktigt trevligt att ha karln i Örebro. Om en annan fick bestämma så skulle det ske mycket oftare. Piteborna drog av en bra lunchkonsert och tyvärr så fick vi alldeles för lite tid att prata på vilket var extremt tråkigt. Då är man glad över att det finns telefoner som man kan ringa med istället. Han fick med sig en lussebulle och en pepparkaka att smaska på i bussen och han verkade nöjd över detta.

Ikväll har jag haft mitt första offentliga framträdande på Musikhögskolan, det gick bra och det var framförallt otroligt roligt. Nu är jag riktigt peppad att fixa en lunch- eller kvällskonsert med slickbandet, vi har ju kirrat några låtar till repertoaren. Skulle vara så otroligt gött! Jag blev verkligen glatt överraskad av min fina sambo Emma som kastade över mig efteråt och sa att jag var grym och att hon var så stolt. Sånt värmer i hjärtat. Det värmer i hjärtat att veta att man är omtyckt och älskad av massa vettigt och fint folk. Sånt tänker jag på när snön faller. Och som den har öst ner idag! Dock är det tyvärr nollgradigt men om man håller tummarna tillräckligt hårt så kanske det blir minus så den stannar kvar. Ännu en grej som skulle vara awesome.

Nu är det dock dags att sova, samling i skolan klockan åtta för bruksensembleuppspel. Heja oss!!

2011-12-07 | 22:06:54 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback