How do I reach you

Hörde jag VG? Jag är absolut, till 100%, säker på att jag kommer att få VG på tentan. Kanske till och med alla rätt. Allting kändes så himla trevligt att jag började skratta när Ulrik satte på den första låten, ett kyrie från 1200-talet. Som man har nött det där kyriet. Glädjen och lättnaden var nästan obeskrivbar. Sen rullade det bara på och jag kunde allt! Om jag inte misstar mig på något årtal så tror jag att det blir tjugoen poäng, max alltså. Så. Nöjd. Tjej.

Nu ska jag rida vidare på vågen, hälla i mig en kopp te och äta några pepparkaksdumlor och skriva på sammanfattningen. Grymt pepp på att skriva ett riktigt bra arbete!

Först ska jag äntligen få lyssna på lite riktigt musik, lite Gino får sällskapa mig en stund ikväll. Dock önskar jag att det fanns någon jag kunde ligga i armarna hos och lyssna tillsammans med. Min kropp skriker litegrann.

Jag är bra!!


2011-12-13 | 19:27:27 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Farfar

JA du ÄR bra. Grattis. Fortsätt på samma sätt.

2011-12-14 // 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback