Försöka samla sig

Det börjar redan mörkna ute. Jag slog upp ögonen för tre timmar sen, halv ett. HELT. SJUKT. Typ den längsta sovmorgonen jag har tagit i hela mitt liv förutom dagarna efter nyårsafton. Dock satt jag inte uppe till fem igår, det brukar ju vara en bidragande orsak till att man sover länge på just nyårsdagen. Detta gör att jag blir på konstigt humör och är tröttare än jag någonsin har varit förr, känns det som i alla fall. Jag är inte pepp på att plugga, vilket tyvärr är precis det jag ska göra. Hela dagen. Klockan fem kommer det dock lite trevligt folk hit som även dom är sugna på att lyssna på musik som ingen gillar men som vi måste ha tenta på. Det blir trevligt. Sen har jag ju mina sambos också, det är bra.

Tankarna går i ett och det är jobbigt. Hur blir det? Och vad vill jag?

Uppryckning och tillbaka till tråkmusik... Ljuvliga lördag.

2011-12-10 | 15:28:46 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback