Amos

Sometimes we forget who we got, who they are.
It's so much more to love than black and white, keep it loose child and keep it tight.

Några refrängfraser från en go låt av Amos Lee som jag presenterades för i Mellansel. Många kvällar som jag satt och lyssnade på den i mitt rum. Och jag minns så tydligt, allt som fanns och var. Nu blir det till att skapa en ny atmosfär i Örebro. Ny men inte ersätta, aldrig ersätta! Som jag saknar mina fina vänner ibland och bannar mig för att jag aldrig tar mig i kragen och åker iväg. Man mår ju som så bra av att träffas, om än bara en liten stund. Efter jul, då far jag!

2011-12-18 | 00:02:07 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback