Gnällbältet

Kära läsare!

Jag har flyttat till Örebro, jag kom in och nu är jag här. Förra veckan var jag här och irrade runt tillsammans med de andra nya ettorna under onsdagen och torsdagen. Hem till huvudstaden för att fira pappas och Karins FANTASTISKA bröllop och så tillbaka igen igår. Jag har flyttat in och installerat mig hos min hyresvärd Carina och jag har lärt mig att hitta till Willys och bussen. Nästa steg blir stan som ligger ca tjugofem minuters promenad bort men det blir en annan dag.

Idag står det Fångarna på musikhögskolan på schemat, samling klockan sex så jag ska ta och laga ihop en middag och byta till lite tåligare kläder innan jag ska fara. Wish me luck!


2011-08-30 | 15:34:25 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback