B'day

Tjenamoss grabber!

Det rullar på som vanligt i Nynäshamn. I söndags fick Sandra och Hampus följa med mig, John och Felix på vår traditionsresa till Söderköping, Smultronstället. Glass i stora lass, onda magar, stark thai i Norrköping, onda magar och en smått ond rumpa på vägen hem i bilen. Men en åh så trevlig resa! Mer sånt tycker jag fast å andra sidan vill jag ju alltid ha mer puma i mitt liv.

Ännu ett val, en liten vägkorsning har dykt upp. Att man aldrig bara kan få ta det lugnt? Örebro musikhögskola ger oss som kuggade teorin under sökningarna en andra chans och om man klarar det en plats på deras skola. Två-ämneslärare blir det för mig då jag inte sjöng för dom under sökningarna i våras. Jag har ringt och pratat med dom och jag får göra ett sångprov för dom nästa vår och då eventuellt hoppa över och börja den utbildningen som jag vill gå fast i tvåan istället. Umeå? Örebro? What to do, what to do?

2011-08-09 | 21:22:52 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback