We can make it tonight



Bästa DN-dagen med både På stan, DN Bostad och DN Drömhem. Trevlig läsning till frukosten med andra ord!



Och tack vare katten behöver man inte diska heller. Rakt in i skåpet bara. Klart och betart!



Vid tolvrycket var det fikadags uppe i centrum med bästa Kristian, Jesper och Robin. Jag tog vägen förbi Svandammen och backen upp förbi Lydia på vägen dit och stötte på en charmig byggarbetare som hojtade hej och sjöng You're beautiful med James Blunt när jag gick förbi. Måste ha varit min snygga blus (stöldgods från mor) och mitt färgglada halsband som gjorde det. Tror inte att det var mina senilsnören till solglasögena. Min första flörtande byggubbe, tjoho!



Jag hade i alla fall en trevlig fikastund med grabbarna, morotskaka och latte satt fint i magen. Även Elin, som vi tydligen bara lyckas träffa på Torssan, satt med en stund och snackade. Efter fikat, innan det blev dags att bryta upp helt, gick vi över till Hemtex då Robin ville köpa underlakan. Väl inne såg vi denna text på ett bäddset och vi mellanselare tänkte direkt på pianisttobbe och slängde iväg ett mess. Sen tackade jag farväl och tog en tripp förbi mormor och morfar på vägen hem. Nu är det strax dags att packa ihop alla saker eftersom jag åker till Solna innan jag åker norrut igen. Ikvälll ska jag vara en stolt storasyster och kolla när minsta syrran sjunger på kulturskolans show Fantasy in rock och vara en glad storasyster till mellansyrran som har mösspåtagning idag. Dom kommer att hålla till i en klubb som ligger bredvid kulturskolan och eftersom stället bara får ha öppet till klockan ett pga tidigare slagsmål och annat så kommer hosn och hennes polare att vara där redan när det öppnar vid åtta. Jag ska ringa och be om en kram innan jag åker med papi och Karin. Jag vill ha mösspåtagning och student igen! Förstå vad roligt det var...


2011-04-29 | 16:20:51 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback