Vattenfärg är glatt

Idag har vi fått vilka låtar vi ska köra på när alla artister invarderar Mellansel inför jubileumet. OLE!!!!! Det kommer att bli så grymt, nedrans roligt det där. SVT tackade tyvärr nej till att sända den, their loss. Vi ska nog se till att det kommer med i TV... I väntan på att vokalensemblen ska börja så har jag suttit och knåpat ihop lite affisher till vår konsert som är imorgonkväll. Kreativiteten flödar! Nu längtar jag hem till påsk, måla ägg och klä påskris. Igår när jag och Siri åkte bussen hem från Umeå så såg jag ett helt gäng träd som hade börjat knoppa. Om det har börjat i Norrland så borde det även vara på G hemma också. Grönt fint påskris, we like!




2011-04-18 | 15:03:47 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback